top of page

שאלות ותשובות

איך מבצעים הזמנה?

לאחר שסיימת להוסיף פריטים לעגלת הקניות שלך, פשוט לחץ על כפתור "צ'ק אאוט בדף שקית הקניות ואנו נדריך אותך בתהליך השלם.

אילו שיטות תשלום אתה מקבל?

אנו מקבלים כרטיסי אשראי, ביט, כרטיסי חיוב והעברה בנקאית (להעברה פנה אלינו)

 

עד כמה המידע האישי שלי בטוח?

האתר שלנו משתמש בפרוטוקול (Secure Sockets Layer (SSL כדי להצפין את כל המידע האישי שנשלח במהלך תהליך הצ'ק-אאוט. למידע נוסף על האופן שבו אנו מאבטחים את המידע שלך ומשתמשים בו, אנא עיין במדיניות הפרטיות שלנו.

איך עובד המשלוח?

צוות מאומן יקלוט את ההזמנה שלך ויכין את החבילה שלך במחסנים שלנו ומיד לחברות המשלוחים הפרטיות כדי שיגיע אלייך במהירות.

כיצד אוכל ליצור קשר עם Stretch?

אתה יכול לשלוח לנו דוא"ל או לחץ כאן לכתוב לנו שם צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור לך בכל מה שאתה צריך!

 

מאיפה אתה שולח?

ישראל.

האם אוכל לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?

מכיוון שאנו שואפים לעבד הזמנות מהר ככל האפשר, עליך לבקש כל שינוי/ביטול תוך 12 שעות מרגע ההזמנה. כל הבקשות לאחר מועד זה יידחו. ניתן להחזיר את ההזמנה שלך תמורת החזר מלא לאחר קבלתה.


 

מתי ההזמנה שלי תטופל?

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות מהמחסן שלנו. אנא המתן זמן נוסף לעיבוד ההזמנה שלך במהלך חגים ועונות מבצעים. אנו מעבדים הזמנות בין שני עד שישי. הזמנות יעובדו תוך 1-4 ימי עסקים ממועד ההזמנה וישלחו למחרת יום הטיפול. שימו לב שאנחנו לא שולחים בסופי שבוע.

כמה זמן ייקח לקבל את ההזמנה שלי?

עד 14 ימי עסקים, אבל אנחנו לא מחכים בשגרה ההזמנה מגיע ממש תוך כמה ימים.

מה אם לא אקבל את ההזמנה שלי?

אם לא תקבל את ההזמנה שלך תוך +30 יום לאחר המשלוח, אתה זכאי להחזר מלא.

איך אני מחזיר פריט?

אנא לחץ כאן כדי ליצור איתנו קשר.

מה אם הפריט/ים שקיבלתי פגומים/שגויים/פגומים?

אנא צור איתנו קשר אם קיבלת סחורה שאינה נכונה, חסרה ו/או פגומה. אנא כלול את מספר ההזמנה שלך, תמונות של הפריט/ים וכל הפניות הקשורות עם קבלת החבילה שלך. אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לפתור את המקרה שלך בהקדם האפשרי.

מתי אקבל את ההחזר?

כל ההחזרים יזוכו באמצעי התשלום המקורי שלך. אם שילמת באמצעות כרטיס אשראי או חיוב, החזרים כספיים יישלחו לבנק המנפיק את הכרטיס תוך 7-10 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט המוחזר או בקשת הביטול. אנא צור קשר עם הבנק המנפיק את הכרטיס בשאלות לגבי מתי הזיכוי יירשם לחשבונך. אם עדיין לא קיבלת זיכוי להחזרה, הנה מה לעשות: פנה לבנק/חברת כרטיסי האשראי. עשוי לחלוף זמן מה עד שההחזר יתפרסם בחשבונך.

איך מורידים את האפלקציה?

 

סרוק את הברקוד המופיע באריזה.

איך מחברים את Bluetooth?

 

כנס במכשירך לBluetooth בחר  GW_1.

bottom of page